Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Hossmo - 5 februari 2015 22:39

Hej på er!


Tror säkert att det är fler än mig som önskar att det vore premiär i helgen! Men tyvärr är det INTE premiär den 7/2!


Trots att vädergudarna gjort det möjligt! Men anledningen är följande: markägare har röjt längs med ån för att skapa fler fiskeplatser åt oss sportfiskare och då har det fallit sig så att skördaren som skall ta hand om de stora träden som hamnat i ån är där denna här veckan som jag fått mig informerat. Detta bör väl snart vara färdigt tänker jag mig så jag återkommer med info om när det blir Premiär! Hur som helst tycker jag att det är mycket bra att man se till att det är röjt och att det skapas fler fiskeplatser att det sen krockar med en lämplig Premiärhelg är olyckligt, men inte livsavgörande! Så det är bara till att vässa krokarna och ladda kaffebryggaren för snart kan det vara dags!



Sjukt fiskesugen!


Mvh Ola

Ovido - Quiz & Flashcards